Egészséges lassú fogyás. Egy példa menüsor:

Ha szeretnél csinos ruhákban járni, könnyedén felszaladni a harmadik emeletre, kövesd hasznos tippjeinket, ösztönzően hatnak majd! De a legfontosabb, hogy bízz magadban!

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke?

Mindenki követ el hibát, sőt egy kis bűnözés néha bele is fér. A legfontosabb, hogy tanulj a korábbi esetből, s ne kezdj el lefelé gurulni a lejtőn. Oké, nem tudtál ellenállni egy tiltólistás finomságnak, de itt állj meg, s folytasd a diétát.

hogy lehet 2 nap alatt fogyni fogyás zsír diéta

Kezdd egy drasztikus váltással! Ha elindulsz a fogyás egészséges lassú fogyás útján, fejben is el kell döntened a változás befogadását.

fehérjedús diéta étrend zabkivonat hatása a bőrre

Sok nőnek segíthet egy komolyabb átalakítás, például a vadonatúj frizura. Ez a céltudatosság megerősít abban, hogy elkötelezted magad az egészséges életmód iránt.

Így szabadulj meg hetente fél kilótól!

Akárhányszor a tükörbe nézel, eszedbe fog jutni a célod, és ez segít az elérésében. Meríts erőt önmagadból! Te is többször feladtad már a diétát, és próbáltál beletörődni abba, hogy örökké túlsúlyos maradsz?

fatfix ár a sikeres fogyókúra titka

Nem egészséges lassú fogyás, hogy így legyen! A fogyókúra kezdetén keress magadon egy olyan testrészt, amit szeretsz, még akkor is, ha ez éppen a könyököd.

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

Pár héten át nézegesd a tükör előtt, ne koncentrálj másra. Ha már fogytál egy kicsit, elégedettebben fogod szemlélni összességében is a testedet.

étrend tömegnöveléshez regenor 30 napos étrend

Készíts álom-albumot! Mielőtt változtatni akarsz a testeden, meg kell változtatnod a gondolkodásodat. Fel kell építened az önbizalmadat.

Készíts egy albumot, amelybe a már elért céljaid fotóit gyűjtöd. Ez majd emlékeztet rá, hogy mennyi erőd van, és mindent el tudsz érni, amit akarsz! Az album második felébe olyan képeket tegyél, amelyek egyelőre még vágyak.

A motiváció ott lesz előtted és nyáron már bátran feszíthetsz a bikiniben a strandon! Fordulj szakemberhez! Úgy érzed, hogy egyedül nem megy?

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm! | nlc

Ne szégyellj profi segítségét kérni. Főleg, ha egészségi problémáid is vannak, mint például cukorbetegség, laktóz-allergia, inzulin rezisztencia, stb.

regenor diéta gyakori kérdések hasizom-erősítő diéta nők számára

Egy dietetikus személyre szabottan rád hangolja a diétát, és folyamatos kontroll alatt tart. Így biztos lehetsz benne, hogy nem ártasz magadnak a fogyással. Légy rugalmas!

A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül

Merev edzésprogram helyett inkább azt fogadd meg, hogy minden nap teszel valamit, amivel növeled a pulzusszámodat és izzadsz, még akkor is, ha csak 5 perced van rá. Mivel a lassú, egyenletes fogyás a célod, nem szükséges napi órát gyűrnöd magad az edzőteremben. Inkább pattanj fel esténként a taposógépre, vagy csinálj meg néhány célzott gyakorlatot.

Meglátod, meglesz a heti fél kiló mínusz!

heti étrend gyöngyösoroszi level diéta hoxa

Fotó: Profimedia — Red Dot.

További a témáról